måndag 6 juli 2009

Första semesterdagen!


Pelle hade en konstig utväxt på sig hela tiden... tror den heter Cookie!


Sommarfina tjejer hade man mittemot sig när det bjöds på fika!


Å en annan bredvid sig också!



Fick mata Lucas med en banan, tur man är van att mata hungriga labradorer!

Cookie och Pelle på tur i Svedala!

Min första semesterdag invigdes med ett besök hos Linda i Svedala. Dit kom även Pamela och Malin! Det hur mysigt som helst. Jag gillar våra träffar, prata, fika och prata ännu mer!

Pelle var mindre förtjust i utväxten Cookie som klistrade sig fast i hans öra hela tiden. Som vanligt dundrade han som ett åskmoln men det hjälpte föga... Som vanligt. Lindas labbe Molly var nog ganska glad att Cookie hängde över någon annan för en gångs skull.

När vi fikat och gött oss ordentligt gick Linda och jag en runda med hundarna (och Lucas givetvis), bredvid stigen gick där en å som Pelle var på väg ner till ett antal gånger. Men Linda och jag lyckdes hindra honom varenda gång, snacka om blixtsnabb reaktionsförmåga.

1 kommentar:

Lucas & Co sa...

Hahaha den bilden på bananätande Lucas var bra! =)
Tack för besöket och tack för krusbären. Jag känner mig lyckligt lottad att du valde att spendera din första lediga dag hos oss hihi....men Pelle kanske hade velat vara nån annanstans =)....
Du får gärna komma fler gånger, jag är inte långt borta! Kraaaam