torsdag 30 juli 2009

Planer

Hej på dig!

Sitter och tittar på Pelles och min blogg, och tänker: ja misann, nu har man skrivit blogg i lite över ett år! Otroligt vad fort tiden går! Fast samtidigt känns det som man hållt på i evigheter... Inte sådär jätte-logiskt eller hur? Fniss...
Tänkte att jag ska ta och förändra layouten lite med nya bilder, och flytta runt lite på mina länkar och annat. Problemet är dock att jag inte har så många bilder på mig och Pelle, utan mest på sambon och Pelle (som någon påpekade), och det är ju inte han som skriver bloggen...
Men vad gör man? Jo, man ber sin kompisar skicka eventuella bilder på mig och Pelle på mailen! Så det gör jag nu, ber alltså. Ja, fast inte ber som till Gud utan... ja... äh, ni fattar! Jag vore så tacksam!
Har du några synpunkter på vad som fattas bloggen, antingen layout mässigt eller på innehållet får du gärna göra din röst hörd i kommentarerna eller via mail!

Vad händer i övrigt? Imorgonkväll ska jag åka till Skurup och hejja på Pamela och Malin när de tävlar i lydnad. Jag tycker att de båda ska hamna på prispallen och jobba sig till poäng över 160, så de får ett första pris. Jag tar med kameran så jag kan dokumentera det!

Ha det gott idag!

1 kommentar:

Pamela sa...

Jag bränner en skiva tills i morgon m bilder på dig o Pelle. Det blev nämligen en del!
Haha joo vem tusan vill inte komma upp över 160 poäng. Vi ska göra ett gott försök, nu idag o i går gick det skitbra m Kimba! Vi ses i morogn!