lördag 4 juli 2009

Släktträff


Smilla, dotter till Isa.


Hobbe, mamma Isa och Calle.


Någon drar en rolig historia för Isa.


Blogg giganterna Hobbe och Pelle viskar om antal unika besökare och reklamintäkter som inbringar miljoner... Blondinbella! Watch out!

Briard-ägaren Pamela, kanske en blivande labbe-ägare?

Det var släktträff igårkväll hos mamman! Det var mamman Isa, morbror Pelle, dottern Smilla (halvsyster till Hobbe och Curry med Isa som mamma), Chillie (halvsyster med Hobbe och Curry med samma pappa) och då sist Curry och Hobbe som är kullsyskon. Hängde ni med?

6 bruna labradorer som blev kelade till höger och vänster och vi kunde knappt skilja dem åt... Man ser klart och tydligt släktbanden!

Måste säga att det var mycket trevligt att träffa Katariina och Calle som har Smilla och Hobbe, önskar bara att det kunde varit en längre stund! Men, så är det ju alltid.

Fick släpat med mig Pamela också och tvingat (?) in henne i valphagen. De bruna små nallarna tycktes charma hennes briard hjärta lite verkade det som. Vem vet? Kanske i framtiden?

3 kommentarer:

gila sa...

Ååå så söta bilder! Valparna är ju supersöta :) Pamela kommer nog inte kunna hålla emot sen kan jag lova... Hon tjatar om valp massor!

Pamela sa...

ihihi, ja jag e nog ganska säker på att det kommer in en brun labbe i min flock så småningom.. Bara ja fått jobb o lite mer säker ekonomi så hör jag av mig! Tacktack för jag fick följa m!! Ska börja tänka på brun-labbe-han-valp nu! :D haha

Pamela sa...

Det var ju typiskt.. Kan se hur vädret är i morgon för då kanske de kan bada i morgon kväll? :D Kimba ligger o längtar efter en badkompis!