tisdag 21 juli 2009

Skenande förare?!

Ja, det är jag det tydligen! Var iväg med Pamela, Malin och Linda och tränade i Holmeja utanför Svedala, ny plats för mig och Pelle. I skogen bredvid en sjö, kottar, pinnar och andra nyttiga störningar.
Hade kameran med mig och filmade oss när vi tränade, det är nyttigt att se sig själv när man tränar, otäckt men nyttigt. Speciellt otäckt är det att höra sig själv prata, HUA!
Pamela var snäll och filmade mig när jag tränade fritt följ med Pelle, och han var absolut inte med mig, varpå jag började tjoa och tjimma för att få igång honom. Malin som kommenderade mig fäller kommentaren "föraren skenar", hörde inte detta på plats men nu när jag kollade igenom det hörde jag och gissa om jag skrattade... Hahahaha! Tror att jag ska fortsätta filma vid fler träningstillfällen...

Efter träningen hängde jag med Malin hem, vi fikade i solskenet o blåsten och drack kaffe. Pelle var duktig i mötet med deras nya kattunge Sushi. Var lite rädd att han skulle rusa efter henne, men han höll sig så lugn och fin! Mycket trevligt var det att fika med Malin och hennes sambo Niclas, tror att jag ska bjuda dem på kanelbullar fler gånger! Kanske att Pamela och Linda har möjlighet att hänga på då? Vad jag vet har Malin o Niclas inte blivit magsjuka än iallafall (kan man bli det av kanelbullar????).

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vi är inte magsjuka. Det var goda bullar, vi vill gärna ha fler.

Lucas & Co sa...

Jag hade gärna smakat dina kanelbullar men min kanelbulle på magen sa NEJ hahahah..... Trevligt idag, kraaaam! Hälsn Miss Ödmjuk