tisdag 25 augusti 2009

Kul vid havet!





Idag åkte Pelle och jag ner till Skanörs hamn och deras fina hundbadplats. Tyvärr är den inteså stor men med 3-4 hundar på hela stranden räckte gott och väl till oss! Pelle försökte flörta med en terrier men hon var mer intresserad av sin mattes macka... Vi stötte även på en tjusig grand danoise (eller hur det stavas), men den höll sig långt ifrån vattnet. DET gjorde inte Pelle. När jag tröttnat på att kasta dummin, plaskade Pelle runt själv och grävde på sandbottnen. Aktiv badtid var ca 45 minuter...
Ikväll kommer Louice och golden tiken Lisa hem till oss, får se om Pelle orkar leka med Lisa annars kommer hon säkert roa sig själv med alla Pelles leksaker (och oss med tror jag).
På torsdag fyller mamman år, och imorgon ska jag inhandla hennes presenter. Dock kan jag ju inte berätta här vad hon ska få eftersom hon läser bloggen... Ni får se när hon får dem!

Ha det gott!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad mysigt det ser ut!
Får vi hänga med någon dag? Kan denna veckan sen e Ante väck igen.... Kramar från Bil-Linda!

Pamela sa...

Så himla skönt det såg ut! Kimba blev så avundsjuk!! Hoppas Pelle hade det skoj..! :D

Pamela sa...

haha, joo kan jag tänka mig han vill! Men det borde inte vara så svårt o hitta en tid som passar =)
Det gick bra, lite missnöjd men äsch! I det stora hela gick det bra. fastnar lätt vid det som går lite sämre, försöker gnugga mina geniknölar o komma på lite lösningar istället! Tyckte synd om Malin för jag var såå på henne hela tiden, jättepetig! haha

Anonym sa...

Jo fredag kan funka. Om vi inte ska hämta bilen då. Men vi kan höras närmare vet jag =) Kram å gonatt /Lookie (linda och Cookie haha)

Töserna i Skurup sa...

Det gör absolut ingenting om du skriver vad för presenter du ska ge din mamma. Jag kan ju försöka låta bli och läsa bloggen....!!!?

Unknown sa...

Nice try, mamman... Den gubben går vi inte på! Men, nu har jag slagit in dem! =)