lördag 1 augusti 2009

Lydnadstävling i Skurup


Linda påstod att Cookie var helt galen och lämpade över henne till mig, förstår inte vad hon pratade om?


The dreamteam!
Från v: Camilla, Malin och Pamela!


Dock tävlade inte jag och Pelle (eftersom vi tränar för fullt på lydnadsklass 2 momenten), men det är minst lika viktigt och roligt att hejja och stötta sina träningskompisar!
Till min glädje tog de dessutom alla första pris, dvs poäng över 160. Camilla och Nouchi tog dessutom sitt LP1! Nu är det tvåan som gäller Camilla!!! =)
Ett stort grattis till er allihopa, ni var så duktiga!

Såg att Linda som har golden retr. Foppa och Lidas också var där, så jag smög fram till henne och pratade lite. Tyvärr missade jag att se när de tävlade, men kanske får tillfälle en annan gång. Som den träningsguru hon är, lyckades hon slinka in ett träningstips på rutan till mig! Bara sådär på en minut! Och det ska jag testa idag när vi ska träna rutan i trädgården! =)

3 kommentarer:

Camilla sa...

Tack så mycket! Det var så kul att vi alla tre tog varit första pris, och det känns jätteskönt att ha LP1 klart nu :) Nu får vi alla fyra börja träna på 2:an för snart har ju Kimba och Guinness också sina LP1 :) Tack så mycket för att du och din mamma kom och hejade på oss! Många kramar LP1 Woodlooks Edition med matte ;)

Pamela sa...

Tack! Du hade rätt om att alla skulle ta 1a pris i fredags! Ja sån bra sida om att få reda på hur badställena är! Toppen! PS. Du passar VÄLDIGT bra m en briardbuse....DS. *blinkblink* haha

Camilla sa...

ps Jag såg att Skurups BK hade lagt upp en fin bild på din kompis som tävlade i elitklass med sin duktiga golden. De lyckades ta ett förstapris och kom på andraplats totalt :)