torsdag 11 mars 2010

Lite besviken...

Inte hej nu... =(.

När jag fick planeringen för instruktörsutbildningen, såg jag att vi skulle på ett vargseminarie den 14 mars. Snabbt som attan drog jag slutsatsen att vi även skulle få träffa vargar. Detta var totalt felaktigt av mig att dra den slutsatsen... Förstår ni HUR besviken när jag insåg att vi inte skulle det? Det var nästan så att underläppen började darra lite...
En av mina drömmar uppfylldes hösten 2008, då jag äntligen fick simma med delfiner (köpte till och med en sviiindyr dvd med technomusik för att kunna återuppleva det igen) när sambon och jag reste till Mexiko.

En annan är alltså att få träffa vargar. Jag kommer alltså inte att få träffa några vargar nu på söndag. Men någon dag... då så...

2 kommentarer:

Pamela sa...

Håller m! Hade vi skullat träffat vargar så hade jag inte följt m o fiskat men eftersom det bara e en föreläsning o jag har boken så kan jag läsa den när jag känner mig intresserad av den. Men på söndag e det fiska på schemat!

the Hobie sa...

Ni får komma upp till Fjollträsk och ta en promenad på Djurgården och gå på utsidan av Skansens varghägn. Smilla å jag gick där i somras och vargarna var jätteintresserade av oss!
De ville leka, tror jag. Men det var lite konstigt för en jättestor hanne snackade något om att "här kommer lunchen". Då gick vi därifrån...