fredag 26 mars 2010

Walking on the sunny side!

Jäkla papparazzi-matte igång igen...

Jaha, nu ska man ta foto framifrån!

Vi vänder andra kinden till...



Ute på långrundan idag var det varmt! Uppemot 15 grader. Funderade under rundan om det skulle finnas kvar någon snö plätt alls, och jodå! Vi hittade en hög i skuggan av ett par träd men jag tror inte den ligger kvar imorgon... Pelle var uppe och klev på den och kissade på toppen, så nu har vi sagt hej då till den!

Imorgon ska vi iväg till Burlövs brukshundklubb, ska träffa mitt träningsekipage och tänkte träna Pelle lite innan men framförallt ha kul ihop. Molly får stanna hemma, synd om henne annars att sitta och ha tråkigt i en bil. Hon har det bättre att gå hemma och mysa i trädgården.
Är fortfarande jätteglad över att lydnadsklass 2 kursen blir av! Camilla skulle anmäla henne och Nouchi också, och Pamela kanske är sugen hon också... Ja, man binder ju inte upp sig på en lång tid framöver, bara en månad drygt, så mig passar det utmärkt!


1 kommentar:

Pamela sa...

Hej! Du o Camilla får berätta alla små tips ni får. Jag känner att det e inte värt att betala så mycket pengar o missa 3 ggr + delmedlem, dte har jag inte pengar till.
Jag pratade igår m mammas kusin som också är aktiv inom bruks o tävlat mkt så hon ska hjälpa mig istället. Ska bli skoj o se vad hon har för tips o komma med, en som inte har sett oss träna förut, skoj! :)