torsdag 18 mars 2010

På lördag...

... så är det återigen dags för en heldag med intruktörs utbildningen!
Klockan 09.00 börjar vi, och gästföreläsare denna gång är Jörgen Thynell, som bland annat skrivit boken "Grunden med hunden". Jag har inte läst boken, och inte heller hört så mycket om den men det ska bli intressant att lyssna på Jörgen (hoppas jag).
Om Jörgen vet jag heller inte så mycket, mer än att han är aktiv inom Ängelholms brukshundklubb (som även min pappa är aktiv i) och att han arbetar inom Tullen som hundförare.
Jag hoppas att det blir en kanonbra dag, och Pelle ska dessutom med som statist vilket alltid är trevligt.

2 kommentarer:

Pamela sa...

Nä det e ingen människa som jag har hört så mycket om heller! Så det ska bli intressant, sen kanske mitt bibliotek utökas m nån av hans bok/böcker!

Jenny sa...

Hoppas du får en kul utbildningsdag. Synd det där med vargarna för ett tag sen... : (

Välkommen att besöka Mollans och min nya blogg: www.mollanochmig.blogspot.com

Ha det fint i den begynnande våren!!