söndag 24 augusti 2008

Flytthjälp

Softar på en bänk i Torup!

Idag hjälpte vi Fredde-rör (http://monitorn.blogg.se) och hans tjej Fia att flytta. Jag har fortfarande ont i armarna efter gårdagens kantklippning, men det är bara att bita ihop och tänka vilka snygga armmuskler jag kommer få...


När man kommer dit möts man av en oerhört seriös Fredde som står med en liten pärm och bockar av vilka som kommit (???), vi skojade om det iallafall (jag tror att han gjorde det ändå, hihi). Kan ju också berätta att den mannen har många högtalare, hela 9 stycken! Han skulle göra ett projekt sa han, undrar vad? Det var iallafall kul att hjälpa till lite, synd bara att jag var tvungen att sticka hem till Pelle, men jag hoppas på en inbjudan till inflyttningsfest!


Pelle och jag kom till Torup idag! Vi brukar alltid gå 3 km rundan men inspirerad av förra söndagens besök med Linda bröt vi rutinen och gick 2 km rundan. Den var bra mycket mysigare, eller så berodde det på att man var ovan vid den rundan. Nästa gång ska vi nog gå lite längre, kanske 7?


På tisdag ska jag, Malin J, Pamela och mamma träna ihop på Svedala bk. Ska bli superskoj!
Nu ska jag gå in och läsa Lindas blogg, hon har tydligen uppdaterat! Det tog skruv mitt gnäll-inlägg... fniss!


1 kommentar:

Anonym sa...

Alltid mysigt att gå i skogen =) Det ska verkligen bli skoj på tisdag, behöver nya moment att träna o göra det på ett jätteskoj sätt! haha!