söndag 3 augusti 2008

Pelle hem!


Sambon och jag var inte hemma förrän 05.20 i morse från spelningen, snacka om att vara trött och sliten! Men det var en rolig bröllopsfest, för gästerna dansade väldigt mycket.
Vi sov till ett tiden (hade tänkt gå upp tidigare eftersom man ska kunna somna ikväll men det blev tydligen inte så...).


Pratade med Linda i telefon, och de hade fått ett första pris igen!!! Så nu har de klarat av Lydnadsklass 1! Så himla roligt! Så nu ska Linda ta det lugnt eftersom hon är höggravid. Bra tycker jag, så kanske jag och Pelle kan komma ifatt dem...


Åkte ut till Skurup för att hämta Pelle och hälsa på valparna. Pelle hade tydligen själv gått in i valplådan och nosat på dem (annars har han hållt sig på säkert avstånd)! Han börjar bli van! Sambon och jag blev naturligtvis helt tagna av valparna och tog säkert 80 bilder på dem. De är så sociala och trygga, mycket trevliga helt enkelt.


Nu ska jag ta igen förlorad keltid med Pelle, mamma har säkert inte kelat nog med honom... ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså valpar e nåt av det sötaste som finns :D Hur goa som helst! :D Så kul för Linda m LP 1 :D tänk om man klarar det :P Kul att spelningen gick bra o blev uppskattad :D

Anonym sa...

Vilken valp-goding!!
Är det månne hanen som
är kvar??! Lill-Pelle ;o)
Hoppas vi kan ses för en
lille träningsakt någon dag
snart!

Anonym sa...

Tjabba Tjena Hallåååååå!
SÖT SÖT SÖT!!
Kan bara hålla med Malin -Lill-Pelle!! Helt klart!
Då vet man vilket band man ska anlita när man gifter sig... (man=obestämd form, eftersom jag aldrig kommer att bli gift)*fniss*
Jag hakar gärna på vid nästa träningstillfälle!