fredag 22 augusti 2008

FREDAG!


Vem är det jag gullar med? Jaha, en av pågarna...



Tjoho, det är fredag idag! Helgen är på intågande och man trodde ett par sekunder att det skulle bli en vilosam helg. FEL! I kväll ska det fortsättas läggas golv i hallen, imorgon är det fixardag på brukshundklubben och på söndag har jag lovat hjälpa en kompis att flytta... När ska jag hinna vila??? Tror att jag behöver semester snart! Nästa helg blir det heller ingen vila för då har vi spelning med bandet på både fredagen och på lördagen.

Har iallafall tänkt att försöka hinna med en runda i Torup i helgen, det var så mysigt att gå där med Linda och gänget förra helgen, får se om jag kan klämma in det!


Måste börja fundera på vad jag ska köpa till mamma i födelsedags present! Hon fyller år nästa vecka. Det är så himla lätt att köpa något som hon kan använda till hundarna, men man kanske ska fokusera på något hon själv har nytta av... Hummm.

Någon som har något tips (mamma: detta innebär att du INTE får gå in och läsa kommentarerna!!! LOVA! Kanske bäst om ni mailar mig...)?

2 kommentarer:

Anonym sa...

När på fredag har ni spelning o var det där nere i trelleborg? :P Jag vill komma o kolla! :D

Anonym sa...

Hej, ni får maila, jag kan inte låta bli och gå in på bloggen. Det är ju nästan det första jag gör på morgonen. Föresten, när ska vi träna?