tisdag 5 augusti 2008

Ändrade planer

Ibland blir det inte som man tänkt sig!
Det visade sig att vi hade spelning med bandet den 16/8, och jag hade anmält mig och Pelle till tävling i Åstorp den 17. Tror inte det nej, med tanke på att man kommer hem på morgonkvisten när vi spelat, och det är då man går upp när man ska tävla. Fungerer ikke!

Har då (lite i samråd med Malin J) anmält mig till följande tävlingar:
6/9 Landskrona
7/9 Burlöv (Malin J tävlar också)
21/9 Lund (Malin J tävlar också)

Är fullt medveten om att det är två tävlingsdagar efter varandra, men varför inte? Man måste testa! Kan inte gå mer än åt skogen.

Imorgon ska Pelle och jag träna tillsammans med Malin J och Guinness, vi har pratat om att träna på något ställe med mycket folk. Så om ni ser två dårar som tränar hund på gågatan i Svedala imorgon eftermiddag kan det mycket väl vara vi... Hahahaha!

2 kommentarer:

Avanti, Molly & Linda sa...

Ja jädrar vad vi har kommit igång med tävlandet! Tänk för en sådär tre månader sen...då såg vi helt skräckslagna ut bara någon nämnde ordet tävling hihi....
Bäst ni tränar ordentligt nu för jag vill allt se tre första pris för er del! Å gärna på de första tävlingarna så jag kan komma å kolla, 21 sept är jag nog upptagen hihi...
Hoppas ni får en trevlig träningskväll, så syns vi sen å svullar lite fika!
Kram kram!

Anonym sa...

Kul att du anmalt dig till tavlingar :D ska se fall jag kan komma o heja pa er :D