söndag 10 augusti 2008

Husse och matte har blivit galna!

Här river husse upp golvet i hallen!!! Voffo jör di på detta viset???


Ernst Kirchsteiger se upp! Husse inreder golvet i hallen. SKA VI VERKLIGEN HA DET SÅHÄR???

Ja. Det var ett par dagar sedan det skrevs på bloggen, dels har det inte hänt så mycket och dels så har det hänt grejer. Beror på vilka dagar man tittar på!

I fredags hände inte så mycket, matte kollade musikalen "Dreamgirls" på canal + och husse tittade på något annat på den andra kanalen. Jag gick emellan för att kela och kolla om jag missade några godsaker. Matte och jag spelade några Nina Ottosson spel (www.nina-ottosson.com), favoriten just nu är Dog Tornado.

I lördags var jag ett par timmar i Skurup eftersom matte och husse var utanför Ystad på konsert. Hämtad mitt i natten blev jag. Tur man har lätt att somna om.

Också kommer vi då fram till idag söndag. Dagen börjar som alla andra dagar på helgen, kissrunda, frukost och kolla på tv. Sen vet jag inte vad som far i husse men han börjar riva upp golvet i hallen! Det håller de på med i ett par timmar och sen är de tydligen färdiga för då börjar husse i bästa Ernst Kirchsteiger stil lägga ut mattor och mina ligg-fällar på golvet. Å nu går de runt och gör sina vanliga grejer. Antar att de ska ha det så här?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars Pelle, vad ska dom nu göra, det va väl bra som det var.
Kramen Marie och Kusinen

Anonym sa...

Ja du Husse!!!
Jubba jubba jubba!!!

He he :-)