lördag 2 augusti 2008

Pelle är i Skurup

Kanske Pelle gör dethär hemma hos mamma i Skurup just nu?


Killarna i bandet är mycket petiga med sina instrument, eller vad tycker ni? Suck...


Att det kan bli så tomt efter en hund! Alla tassljud, suckar när han lägger sig ner eller lek med sin favvoboll kan vara så påtagligt! Konstigt. Nåja, han ska bara vara hos mamma tills imorgon. Detta eftersom vi ska spela med bandet på ett bröllop (festen) ikväll. Har en känsla av att det kommer bli varm som attan...



Igår kväll var jag och hejjade på Linda, Malin J och Malin B i Skurup på lydnadstävling. Roligt att titta men samtidigt kände jag att jag också ville tävla (och det är ju ett gott tecken!). Linda hängde på mig sin fina kamera och Malin J satte en videokamera i min hand, watch out, här kommer Anna-razzi...
Blir så imponerad av mina träningskompisar! De är så duktiga även om vissa grejer måste finslipas, så ser det mycket trevligt ut! Ja, och gissa vem som fick 180 poäng och blev placerad på första plats? Linda och Avanti! Så himla skoj!
Malin J och Guinness placerade sig på en andra plats med 153,5 poäng, nästa gång tar de ett första pris! Reagerade dock på en tjej bakom mig som fullständigt bröt ihop för att hon inte fick så bra poäng, stackarn! Lite tävlings psykologi kanske hade varit bra (tror jag iof att vi alla behöver lite då och då)?

Nu ska jag göra mig iordning inför spelningen ikväll!

Lycka till imorgon önskar vi Linda och Avanti (ska Malin B och Fido också tävla?), ta ett första pris till!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag kan förstå suget att vilja vara med själv. Det var som när ni var i Tollarp och jag inte hade anmält mig dit. Det är konstigt att man vill utsätta sig för allt det där men det är jätteroligt.

MAlin