torsdag 7 augusti 2008

Träningskläder

I förrgår hämtade jag min hundförar väst som Linda hade beställt till mig. Tyvärr visade den sig vara en aning för stor, så jag tänkte skicka tillbaka den (jag avskyr att hålla på och joxa med sånt...). Turligt nog visade sig Malin J vara intresserad av att köpa den av mig! Så nu har jag beställt en ny väst i storlek xs (har nog aldrig i mitt liv beställt den storleken!), hoppas att de skickar den snabbt.

Tränade med Malin J och Guinness igårkväll, och linförigheten med språngmarch gick jättebra! Malin sa att hon inte kände igen Pelle, dvs han tyckte det var roligt att gå linförighet!!! JIPPI! Leka fram momenten och hålla dem korta fungerar så bra på Pelle.

Efter träningen med Malin J skulle jag hem till Linda för att få kvitto på västen, men nu behövdes inte det längre. Så vi satt i Linda och Antes kök och svullade kakor och godis (sen jag började träna hund har mitt kak-intag ökat avsevärt... Jag förstår inte riktigt hur det går till?), det var mycket trevligt. Hundarna skötte sig exemplariskt (och Avantis leksaker gick inte isönder eftersom Chillie inte var med).

UPDATE:
Hundförarvästen går att beställa på http://www.engelsons.se/ , kostar 250 svenska kronor. De skriver att S är detsamma som damstorlek 38/40, men jag som har stl 38 simmade nästan i S.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjusig väst - var har du beställt den?