onsdag 13 augusti 2008

Hej på er!

En liten valp i valphagen. Nu är de 5 veckor gamla, tiden går fort!

Igår skulle jag och Malin J samt Linda ha tränat, men pga regnet och mitt totala hjärnsläpp på morgonen (glömde ta med regnkläder...) när jag åkte till jobb, så blev det inget. Har lite dåligt samvete för det.

Malin J och Guinness ska tävla ikväll, håller tummarna att de tar ett första pris!


Hämta ut min väst igår! Storleken xs passade mycket bättre! Även med en tjock fleecetröja under. De var väldigt stora i storlekarna... Men, den är suverän med ficka i ryggen för kopplet, massor med fickor framtill för bollar, godis, klicker, bajspåsar, mobil, you name it...


Ikväll är det HUSmöte på brukshundklubben, och jag ska dit. Ska försöka att vara lite nyttig och hålla mig borta från kakorna (gillar ju egentligen inte kakor så mycket!).

Inga kommentarer: