tisdag 12 maj 2009

Vardagssörjan

Bilden är tagen i höstas!

Det gick bra för Pelle på hans första dag på det nya dagiset! Han står tillsammans med en tik som heter Mimmi och som en bearded collie. När jag hämtade Pelle hoppade hon två meter rätt upp i luften, galet!

Efter kisserunda och mat, var Pelle trött och somnade i soffan och snarkade rätt högt. Då passade jag på att spela guitar hero som jag så sällan hinner spela. Fick kramp i handen...


På fredag ska vi hem till Pamela för sista omgången av rallylydnad, efteråt ska vi dessutom grilla. Mumsfillibabba!

Ha det gott i dag!

2 kommentarer:

Pamela sa...

så glad jag blev när jag kom till Anett o såg att han ska vara hos Mimmi! Hon e den roligaste hunden där o såå snäll! Kul att det går bra där =)

Jenny sa...

Bra det funkar på dagiset!!! Åhhh så himla trist att man jobbar på fredag....