söndag 4 oktober 2009

Flocken är stabil.

Sambon har beredskap på sitt jobb, vilket innebär att han kan bli utringd vilken tid på dygnet som helst. Detta har han från torsdag till torsdag. Pelle brukar vara lite bekymrad när husse åker hemifrån, och är det natte tid ligger han ute i hallen och väntar. Dock inte igårkväll! Sambon blev utringd till Ängelholm, och stack iväg strax efter 23-tiden. Pelle och Vitus gick och lade sig med mig i sovrummet, och törnade in. Inte ens när sambon kom hem vid 02-tiden gick de upp. Pelle viftade lite på svansen men det var tydligen allt, Vitus SOV.

Idag har det inte hänt så mycket på hundfronten, då det BLÅSER orkan (nästan) i Skåne-land. Svårt att träna hund i blåst tycker jag.
Imorgon åker Vitus hem, det ska bli både skönt och inte. Har ju bara en hund av en anledning, samtidigt som man ser att de har mycket nöje av varandra också. Vitus är ju en go kille.

1 kommentar:

Pamela sa...

Har tänkt lite på det också.. Känns som om man kan göra lite såna spår m Pelle där han ser på när man går ut det o man kanske visar typ pipebollen o peppar han riktigt inför att hitta den o då en kortare stund senare så tar ni spåret o inte bry sig om så mycket fall han spårar m näsan riktigt nere, det kan komma sen! Men skoj var det!
Jag vill ut o spåra snart igen för jag var inte nöjd m fredagens spår så jag vill få det att gå bra igen så jag kan bli taggad igen xD Vi ses i mrogon!! :D Kram