måndag 12 oktober 2009

Hämtning av Pelle

I väntan på...

Här ser ni en Labradorägares vardag. Mat= du blir utstirrad.

Eftersom bandet hade spelning i lördags, var Pelle på besök hos mamman. Det hade tydligen gått bra, fast jag tror nog att hon både har knipit honom och bussat tjejerna på honom... 3 glada labrador tjejer kan vara riktigt jobbiga ibland, upp och pussa honom i ansiktet hela tiden och morrar han blir det ännu värre, eftersom då tjejerna vill visa att de är SÅ snälla och slickar ännu mera. Ond cirkel kallas det.
Denna veckan missar vi tyvärr tisdagsträningen på klubben och även instruktörsutbildningen, då jag är uppbokad på annat sen tidigare. Men på torsdag är det rallylydnad som vanligt =)! Och däremellan ska det fortsättas tränas på lydnadsklass 2 momenten... 25:e närmar sig med stormsteg! Hua...


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha vilka roliga bilder! Labrador = matvrak
Just nu sitter jag och lyssnar på en förkyld Lucas som ligger och gråtskriker när han ska sova middag....det e inte lätt att föra snuvig när man e liten....
Så det blir inget babysim för oss idag tyvärr, däremot är det lydnadsträning för mig och Cookie ikväll! Ses på onsdag, kram!

Pamela sa...

Härlig bild på chokeladgänget :D
Jaa just dte, du skulle inte på utbn i morgon :( då får jag köra själv =P Vi ses på onsdg! :D