onsdag 28 oktober 2009

Min husse = John McEnroe?

Det är mycket som gömmer sig bland löven!

Min husse kom hem igår från badmintonen och det saknades en grej i hans träningsväska! Badmintonracket! Var fanns det? Det visar sig att husse hade "slagit i luften" och råkat träffa golvet... Jag för min del tror att husse fick ett utbrott i bästa McEnroe stil, svor åt domaren och dängde racket i golvet... låter mycket tuffare iallafall.

Igår var det träning på klubben och det tränades fritt följ. Linda som har goldena Foppa och Lidas, kom med tipset att matte skulle ställa högre krav på mig. Vaa...nääeee...vänta nu här! Så det gjorde hon och då fick man ju skärpa till sig, lite.

Sen tränade vi framför hindret, matte påstår att jag "pratar" av iver. Tydligen gjorde jag det, så vi tränade framgångar till hindret och jag fick klick + belöning när jag var tyst. Svårt att vara tyst när man tycker att det är roligt...

2 kommentarer:

Hobbe & Smilla sa...

Om din husse är McEnroe, är du hans "boll-kalle" då?

Våra hussar är ena riktiga grabbar... Din Husse slår "tuffa" slag med badmintonracket och vår springer omkring i skogen med neonfärgad keps. Vilka förebilder!

Smilla hälsar att hon är minst lika stor och stark som en älg. Hobbe

pernilla sa...

Kul att det går framåt! Usch i går gick vår träing inget vidare, tappade verkligen sugen helt. Men det är bara att ta nya tag!