tisdag 6 oktober 2009

Vardags sörjan

Vitus och Pelle!

Då har man sovit en hel natt igen! Det var faktiskt skönt... Vitus var jätteglad över att se pappa och Agneta igen. Troligtvis kommer vi ses snart igen, då pappa inte orkade koppla på släpet (som vi fått låna) på bilen, vilket innebär att Pelle och jag ska upp och lämna det senare i veckan.

Igårkväll var det åter dags för instruktörsutbildningen! Studiefrämjandets representant drog bakgrunden till deras verksamhet och lite om pedagogik. Tyckte inte att det gav något speciellt, och jag hoppas att det blir bättre. Såg att jag tyvärr missar nästa veckas träff, eftersom jag då blir bjuden på konsert! Lite synd... Jaja, sånt som händer. Kanske kan be Pamela att anteckna lite vad som tas upp?

Ikväll är det dags för träningsgruppen i lydnad, för de som vill är det skott träning 18.30. Jag och Pamela ska samköra, och Kimba ska för första gången få smaka märgben! Tror att det kan bli en hit!

Pelle och jag ska öva vidare på "rutan"...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hejhej!
Vad är det för konsert du e bjuden på?
Hur går det med jobb?
Jag håller på att kolla upp jobb och dagis å sånt....är sugen på att börja jobba faktiskt.
På hösten brukar jag alltid bli mer kreativ än vanligt. Vilket inte betyder att jag alls är särskilt kreativ, jag bara gör några knop extra hahaha....
Imorse gick jag och Lucas iväg till babycafét där vi inte varit på länge. Det är på onsdagar och torsdagar. Så vi var uppe tidigt och pallrade oss iväg. När jag kom dit var det ingen där....bara de vanliga dagisbarnen på avdelningen brevid.... Jag frågade en fröken om det inte var babycafé idag men hon sa att det bara är på onsdagar och torsdagar.... Jag fick fundera en tiondels sekund innan poletten ramlade ner.... AAAAAAAAAAAAAH! Det är ju bara tisdag idag....
Som du ser, jag behöver börja jobba och få ordningn på dagarna =)
Hoppas ni har det bra och lycka till med Rut ikväll =)
Kram Lookie

Hobbe sa...

Den där Vitus verkar vara en saftig kille, Pelle ser ut som en lättviktare brevid honom..

Pamela sa...

sån skillnad, men e förvånad att han inte väger mer! Men oj så fin o charmig!!
Ja det ska bli skoj o se va dhon tycker om det, fall det kan göra buren liite trevligare iaf =) Ses sen! Tjingling!

pernilla sa...

Hej på er!
Nu har Enzo och Molly börjat på Bröddarpholmsdagsi, går elle där fortfarande? Är ni nöjda?

Pernilla m boxers

pernilla sa...

Alltså, det skulle förstås stå går Pelle där? inte elle. Ursäkta...