måndag 5 oktober 2009

Sista dagen med Vitus!


I vår familj gossar vi med rumpan också!


Då smakar jag på ditt öra, säger Vitus!

Vitus har roligt!

Pelle är taskig och leker själv med bollen, har vi sett det tidigare?

Ja, ikväll kommer pappa och Agneta och hämtar Vitus, och deras bil som jag fått låna. Det är både skönt och tråkigt att Vitus ska åka hem, men framförallt ska det bli skönt att få sova hela nätterna igen (japp, han var igång med sina räddnings insatser inatt med...)!

Ikväll är det även dags för gång nummer två på allmänlydnadsinstruktörs utbildningen! Ska bli roligt att det sätter igång på allvar, samtidigt som jag är lite nervös för att det ska bli för mycket och att jag tagit mig vatten över huvudet. Jaja, det löser sig nog. Man måste ju prova! Skönt att Pamela också går kursen, då kan man slå sina kloka huvuden ihop (eller att jag slår ihop mitt virrhuvud med Pamelas kloka om vi ska vara ärliga?).

Ha det gott, simma lugnt!


1 kommentar:

Pamela sa...

haha Vitus e för rolig!! Fattar inte varför alla hundar vänder rumpan till! =P
ojoj nu behöver du inte ta i! Jag kan vara klok men i denna situationen så e det nog tvärtom + att jag håller på drukna av allt vatten övanför mitt huvud redan xD Vi ses i kväll!! Hej hopp!