lördag 24 oktober 2009

Än så länge...

...har det gått bra med vår besökande hund Vitus. Det var bara i morse som han bara var TVUNGEN att kolla puls och andning på oss. Sambon både andades och hade puls, och var han inte lite vaken också?!!!! JIPPIEEEE!!!! En annan är ju mer rutinerad och ligger blixtstilla i sängen och andas tungt, kan lura vilken labrador när som helst...

Idag bär det av till Törringe för att försöka ragga tag i ett ekipage som jag kan ha som test-ekipage på intruktörsutbildningen, från allmänlydnadskursen. Fanns tydligen ett par stycken som var intresserade, hoppas att jag hittar någon som är lämplig! Även Pamela kommer dit och ska ragga. Undrar om jag inte ska ha någon form av muta... Bjuda på kaka varje träningstillfälle? Axelmassage till matte eller husse? Tål att funderas på...

3 kommentarer:

Pamela sa...

Så skönt att ni har nån som h¨ller koll på er under natten! :D haha.. Härliga hund, dessa bruna chokeladhundar!
Jaa nu känns det skönt när man äntligen hittat nån till sitt projekt! Ska bli kul o sätta igång! :D

Jenny sa...

Axelmassage??? Jag erbjuder mig absolut!!! : D Ha en fin helg!!! Lycka till imorgon!

pernilla sa...

hej på er! Det var kul att träffas in real life efter att ha följt er blogg. Lycka till framöver med träning och tävling.