fredag 18 september 2009

Trötter matte

Pelle på morgonpromenaden!

Ut och skutta på heden!

Jag är fortfarande trött i huvudet efter rallylydnaden igår! Pamela hade lagt till lite nya skyltar som man har i den avancerade klassen, och då får man tänka till! Pelle tycker det är superskoj och "pratar" av iver, och blir mycket frustrerad när han inte förstår vad det är jag vill eller när det inte går snabbt nog (han skällde mig rätt i örat när jag stod och samlade mig... tack...). Vi var både trötta och nöjda efter kvällens träning, Pelle slocknade nästan direkt när vi kom hem och jag var inte sen att hänga på.
Pamela och Coccos åkte med oss till klubben och Coccos invigde mitt nya baksätesskydd som jag fick köpa av Anette (tack snälla du!). Passar jättebra därbak, och Coccos verkade tycka att det var bra. Det är tydligen inköpt på ÖoB.

Sprang på min fd instruktör Agneta på klubben igår. Hon var instruktör när jag gick tävlingsförberedande kurs på klubben. Agneta med hök ögonen... Hon såg minsta lilla fel man gjorde och ställde alltid tusen frågor om varför man gjorde som man gjorde. Snacka om att jag lärde mig massor! Hon tjatade att jag skulle börja träna "rutan" så fort som möjligt, och jag tänkte "jaja, kommer aldrig så långt" men här står man! Å tränar "rutan"... Hahahaha, så rätt hon hade!

Ikväll ska jag och sambon till arenan i Malmö och titta på hockey. Hejja Malmöööööö!!!

1 kommentar:

PAmela sa...

Kul att ni tycker det e skoj! O att Pelle e så taggad :D Han e för goo!
Haha, nää hade folk sagt att jag skulle börja m rutan för typ 1-2 år sen så hade jag inte nånsin trott att vi skullle komma upp till 2an xD