tisdag 1 september 2009

Känner ingen press... eller jo...

Pamela har lagt ut fina filmer från både rallylydnadstävlingen och från lydnadstävlingen, ser så fint ut när de går! Stort grattis till Malin och Pamela som båda tagit lydnadsklass 1 diplom!


Pamela har dessutom lagt ut en liten filmsnutt på "perfekt ruta"... O, ja, den var verkligen perfekt. VA SJUTTON!!! Känner piskan på ryggen, jag måste hitta Pelles "förstå-vad-matte-menar" knapp snart i momentet "rutan"! Man kanske ska rita en serie om hur jag vill att det ska se ut och ge Pelle den i läxa att studera när jag inte är hemma? Tejpa upp den vid vattenskålen, en annan på favoritleksaken och en tredje vid hans korg?
Jag och Pelle innan momentet.
Jag säger kommandot och Pelle rusar framåt!
Jag ropar "stanna", vilket han gör på studs!
Jag blir jättelycklig och ovanför Pelle regnar det köttbullar.

Ska det vara så förbannat svårt?


7 kommentarer:

Niclas sa...

Vilka andra serier läser Pelle? Förutom dina fina alster då.

Niclas

Pamela sa...

HAHAHAHAHA hahahahaha haha! Ska jag vara petig även där på dina fina teckningar så gjorde du ett DK på bild 2 när du skickade hunden att du pekade mot rutan, det ska man inte! ;) haha

Jenny sa...

Asgarv!!! Mycket kul... har länge funderat på nått liknande till Zorro... har tänkt att han skulle ligga och lyssna på avslappningsband på nätterna hehe!

Hoppas du knäcker nöten snart. Ibland hjälper det ju att ta en paus och låta informationen mogna lite.

Lycka till!!!

Unknown sa...

Jädrans! Tänkte inte på dubbelkommandot i serieruta 2... rätt Pamela! Det ska man inte göra...
Säg vad du vill ha ritat Jenny! Känner att jag har min kreativa ådra framme att rita streckgubbar och streckhundar, hhahahahaa!

Anonym sa...

Wooohahahhahahhahahahahhahahaaaaaaaaaaaaa åjåj vad jag skrattar!!! Du e ju förträffligt rolig Anna! Å jag tror bestämt att du behöver ett jobb snart =). Så fina teckningar du gjort =). Å SOM jag skrattade åt Pamelas kommentar om dubbelkommando! Ni är då för skojjiga =) Kraaaam Lookie

Camilla sa...

Instämmer med övriga talare! :D Vilka fina ocj pedagogiska teckningar, jag ska nog göra likadana till Nouchi så kanske poletten trillar ner snart ;) :D Är ju ganska sugen på att anmäla till samma tävling som du & Pelle ska på i oktober men vet inte om jag vågar :) Kram!

Malin sa...

Underbar serie

Hur fixar du köttbulleregnet....man har ju hört talas om its raining men men inte köttbullar...