fredag 5 december 2008

Gårdagens aktiviteter!


Först måste man gosa med sin vovve, massor!


Malin och Pamela har fullt fokus på alla pepparkakor, lussebullar, glögg, julmust och thé som Linda bjöd på!

Pamelas mammas valp, Cocos, var också med. Man smälter...

Molly är en äkta labrador! "Tappa matte, tappa något då!"

Linda blev glad när Malin nappade på snacket om att göra smörgåstårta!

Ja! Där har vi min kväll från igår då! Måste säga att det var himla trevligt! Att jag blev både hämta och lämnad av Pamela i hennes mammas fina nya bil som var otroligt skön att åka i, gjorde ju inte saken sämre...
Tack till Linda för alla goa kagor, dina lussebullar blev bättre än mina (men så är du väl liiite mer rutinerad än vad jag är i bakning). Vill ni se bilder när jag kravlar runt på golvet och kelar med Molly och leker med Cocos, gå in på Pamelas och Kimbas blogg! Se i menyn till vänster för länk!

Till er som undrar, nej jag köpte inte isbjörnen. Den kostade drygt 12.000 kronor... Jag ska ju hitta en bil att lägga pengar på istället!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, ni gosade ju både på det ena o
och andra sättet! Den där isbjörnen ska du köpa. Det blir säkert en hit och sätta den i trädgården.

Anonym sa...

Det var så himla trevligt i går :D god fika o trevligt sällskap :D
Jag tycker faktiskt du ska köpa isbjörnen!! =P haha
Ha det bra!

Lucas & Co sa...

Tack själv du! Det var jätteskojjigt att träffas allesammans, synd att Jenny inte kunde vara med, men det får bli nästa gång. Du får öva på att baka, kör en vända till innan jul vettja, för du kan ju inte baka lussebullar till midsommar....kram!