torsdag 11 december 2008

Kalla mig blixten....

Japp, då är man stolt Volvoian! Affären gjordes upp igårkväll, och sedan bar det av hem för att bära över alla grejer (som är bra att ha i bilen) från e-skrutten till volvon. Grejer såsom silvertejp, eltejp, näsdukar, cdskivor, reflexväst, reserv hundkoppel, "hund i bil" skylten osv.

Pelle satt som en prins i morse där bak i bilen, fast vi ska inhandla en hund-bilbur så småningom. Vet du någon som vill sälja sin (som passar min bil), hör gärna av dig!

Tänkte sätta ut en bild till på bilen, men det är så jädrans mörkt så jag får väl gå ut på min lunch och ta en bild då istället.

Varför blixten? He he, där är turbo i volvon...

1 kommentar:

Lucas & Co sa...

"Medföljer priserna...?" Whohahahahhahahahahahahahahhhhhahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahwhohihihihihiihihihihihihihihihihi!!!!!!! Såklart det gör, men du får betala priset jag begärt och lämna Pelle som dricks.