måndag 22 december 2008

Julen närmar sig

Granen har installerats!

Hundboken som jag skrev om tidigare.

Volvon är rätt skön... (bilbur ska inköpas senare).

Helgen. Ja. Den kom och den gick. Alldeles för fort! Kan bero på att jag under hela fredagkvällen slet med den f******ade rapporten... Känns väldigt inspirerande att göra det en fredagkväll, INTE!

På lördagen bogserade sambon och jag Eskrutten till Arons bilskrot för sin sista vila. Kändes lite vemodigt faktiskt! Efter det blev det ett besök hos Petra och hennes saluki Alice, hon tog bort fransförlängningen så nu ser jag helt naken ut i ansiktet. Det var väldigt fint med mina "trans-fransar", men nu ska mina egna fransar vila.

På kvällen åkte jag över till Tivoli i Köpenhamn tillsammans med sambon och ett gäng kompisar. Vi gick inne på Tivoli och tittade på julmarknaden som var hur mysig som helst (som vanligt). Efteråt hamnade vi på Hard Rock Café (naturligtvis) och jag åt deras supergoda veggie burger, muuuuums!

I söndags inköptes granen på Ica Maxi i samband med att vi handlade. Granen var skitdyr, och nästa år kommer jag definitivt hugga en själv. Lagligt naturligtvis.

Hämtade Pelle hos mamman i Skurup och passade på att få en fläskläpp av Pelles syster Isa, man blöder rätt mycket från läppen! Hade fått ett sms innan från P-O (kassören i klubben) att han var nere på klubben om jag ville få mitt medlemskort påskrivet, så svänginom där på vägen hem.

Var ju tyvärr inte riktigt färdig med rapporten så jag fick hänga över den ett tag till, men SEN kunde jag skicka in möget. SKÖÖÖÖNT!

Hörde ryktas om att det ska snöa på julafton! *håller tummarna*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du äntligen uppdaterat, på tok för längesen!
Den boken har jag m, den e bra :)
LÅter skoj m tivoli, deras julmarknad e så mysig.
Kan du träna hund på torsdag kl 15?

Anonym sa...

okej, vi kan gnälla mer på dom de håller jag m om men du brukar vara mer aktiv ;) haha
aha okej, men det var väl din mamma?! hon kan följa m =P men annars så blir dte nån annan gång, vet inte själv än om jag ska dit.
Kram

Anonym sa...

Holloj! Väldigt fin bild på Pelle men var är Julklapparna?? Kram Kusinen