tisdag 16 december 2008

Shake, shake!

Vaddå, har du bollen?


Ge mig bollen!


GE. MIG. BOLLEN. NU!

Kände ni av jordbävningen i morse? Jag var ute och gick med Chillie och Pelle i byn, och hörde ett muller men det var också det enda. Sambon kände däremot av att huset ryste till och fåglarna började flaxa. Är faktiskt lite besviken att jag inte märkte av mer...
Sms:ade till mamman, men hon trodde att jag skämtade. Så är det när man ligger och sover på morgonen!

Igårkväll stod man i sångbåset och vrålade "dancing queen" i replokalen så att man blev blå i ansiktet... Chillie och Pelle roade sig med att återigen ha giganternas kamp om bollen, kan tyvärr inte avgöra vem som vann, båda är lika envisa...

Hade med mina egenbakade lussebullar (allt efter Lindas recept) som jag proppade i mig med vovvarna drägglandes kring mig. Pelle äääälskar lussebullar...

Ikväll blir det tyvärr plugg för min del. Ska lämna in en rapport på lördag och jag har inte ens börjat. Som vanligt... Suck.

1 kommentar:

Lucas & Co sa...

Jordskalv, ja skojja inte......
Jag hade precis somnat om efter att ha ammat Lucas, då vaknade jag av att sängen skakade så jag höll på att ramla ur....hela huset skakade och rutorna skallrade....Lucas vaknade såklart oxå. Det hände en gång uppe i Sävast så jag förstod vad det var men det var ändå läskigt.
Nu måste jag äta frukost för sen kommer Jenny för en promenad, kramis!