fredag 12 december 2008

Jakten

Ibland är det svårt... man far runt som en galning, träffar på trevliga personer och har trevliga samtal under dagen som man vill förmedla till personen man delar hus med, men se! Det kan man inte göra, för då får man följdfrågor varför man var där och då blir det avslöjat vad det var för julklapp som inhandlades under lunchen... Håll nu tungan rätt i mun, frk Matson!

Apropå julklappar, jag skriver alltid lista för att underlätta för släkten men jag tror faktiskt att jag inte ska göra det nästa år! Det hade varit rätt spännande att se vad man hade fått! Hur väl känner de en? Fniss... usch vad de hade tyckt att jag var jobbig!

Har lite klappar att inhandla till hundarna också, för de ska ju också få öppna paket! Det blir inte så mycket godis, utan mer fokus på grejer tror jag. Labbar har ju en tendens att lägga på sig, precis som en annan under julen...

Inga kommentarer: