tisdag 23 december 2008

Planer


Hallå på er alla!

Dagen före julafton! Hur känns det? Bra hoppas jag. Själv har jag lite för mycket att göra fortfarande, men jag hoppas att jag hinner göra klart allt innan årets slut. Paketen börjar bli många och det gillar jag!


Nästa lydnadstävling är i Veberöd, och det är ett bra tag till. Det är lågsäsong för lydnadstävlingar fram till mars =(. Jag som var så taggad... Jaja, det löser sig!
En annan grej som jag hoppas löser sig är att jag har fått problem med vänster foten! Gör så jäkla ont när jag går, typ inuti vristen. Hjälper inte fast jag smörjer med Voltaren Gel. Det är ju mindre bra när man har hund och ska ut och rasta, men man går ändå. Är det allt balett och steppdansande som tar ut sin rätt tro?

Vill bara förvarna er att jag inte kommer att blogga regelbundet dessa sista dagar på året, jag pallar inte helt enkelt. Alla ni som också skriver vet att det är rätt krävande och jag vill spendera någon dag utan att sitta framför datorn och knappa. Å jag är trött.


Ha det gott, God Jul på er alla goa människor och hundar!

1 kommentar:

Lucas & Co sa...

Inse: Du börjar bli gammal helt enkelt. Gammal och trött. Då blir kroppen och knoppen sliten.
Neee, ska inte retas =)..... Hoppas du snart blir bättre. Å bloggandet kan vänta, se på mig bara, har inte bloggat på hur länge som helst haha....
Nä man ska ta det lugnt i jul. Ha en trevlig julhelg å ät mycket god mat. Hälsa Puttefnask. Kram på er!