fredag 19 december 2008

Tidig julklapp!

Igår fick Pelle en tidig julklapp av sambon syster och systerdotter! Tjusig!

Igår sprang jag runt på stan och de enda jag hittade julklapp till var till sambon och dennes systerdotter. Typiskt. Det var ju inte deras som var akut! Suck.

Annars var det bara plugg som gällde under gårdagen. Var så trött på kvällen, hade lätt kunnat somna vid 19-tiden. Måste bli färdig med rapporten! Stress deluxe. Det ska banne mig bli skönt när kursen är över, även om det har varit överlag mycket intressant.

Har även köpt in en bok om hundmassage som jag tänkt plöja igenom under julen. Skulle vara roligt att utbilda sig till hundmassör och kunna massera nära och kära hundkompisar, och givetvis pelle. Men, boken får duga sålänge.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså, Pelle e såå charmig!!
Vad e det för kurs som du läser?
E det den boken som handlar om massage o streching?

Förskolan KroppochKnopp sa...

God Jul och ett riktigt Gott Nytt År! Ni som undrar vad för kurs Anna läser, det är "Hur jag går från ful och otrevlig till lite mindre ful och otrevlig!" Anna har än så länge bara klarat momentet "Hur jag låtsas att jag är snygg" Men det kommer nog att lösa sig. Vissa har förutsättningar, andra inte.....Jonas "Den objektivt snygge"

Unknown sa...

Love you too Jonas...