tisdag 2 juni 2009

Inget med hund att göra...

...men jag bara måste skriva det ändå! Jag är nämligen bitter! Riktigt kärring-bitter. Har läääänge velat göra en hårförlängning då mitt hår inte växer speciellt fort och jag måste klippa av det för det blir så jädra slitet. Fick ett presentkort av snälla sambons syster och systerdotter i födelsedagspresent som hjälp på traven, och idag var jag på salongen för konsultation på lunchen.

NATURLIGTVIS är ju mitt hår inte som alla andras, det är ju lockigt med tunna strån så om det ska bli bra måste man ha speciellt löshår från USA, man måste färga in mitt hår o löshåret i rätt färg, klippa min risbuske till kalufs osv. SÅ, för att det ska bli så bra som möjligt (vilket jag ju naturligtvis vill) hamnade slutsumman på drygt 5000 spänn... Jag svimmade i frisörstolen.

Sorry håret, det blir ingen förlängning och jag är bitter och skitsur...

1 kommentar:

Jenny sa...

Gråt inte över det, du är skitsnygg precis som du är!!!!! Tänk bara; du slipper en ful utväxt där man ser konstiga silikonploppar i håret. Natural is best!!! : D