lördag 6 juni 2009

Lydnadstävling i Lomma!

Jag och Pamela!


Imorgon kommer min klocka att ringa vid 06... Pelle och jag ska nämligen tävla på Lomma brukshundklubb imorgon, denna gång i lydnad. OM vi tar över 160 poäng har vi lyckats få ett LP1, dvs 3 vinster i lydnadsklass 1.
Pamela och Kimba kommer också tävla, stackars Pamela kör ner från Sweden Rock Festival inatt och kommer väl vara som en zombie. Och bara därför kommer det gå jättebra för dem, tror både min sambo och jag!
Ha det gott och håll tummarna!!!

1 kommentar:

Pamela sa...

ojojoj o VEM lyckades ta över 160 poäng?!?!?! :D:D:D:D:D GRATTIS GRATTIS är så himla glad för er skull!
om jag fått 10 på platesn hade jag frått 171 poäng = att de andra momenten går faktiskt bra, bara måste träna träna på plasen :p sen tusan ses vi i "an om du inte hunnit susa förbi där inan vi kommit dit!! ;D Kram