tisdag 23 juni 2009

Litteratur!

Igår kom den! Träningsguiden till den suveräna boken "Med siktet på 10:an". Lusläste den i sängen och jag måste säga att upplägget är väldigt bra och pedagogiskt, och lätt att följa. Det gillar jag!
Det bästa med att jag fick boken igår är att jag fick nytändning och lite nya idéer hur jag ska träna in vissa moment med Pelle, för ibland känns det ju öken i hjärnkontoret och man har noll inspiration! Men nu jädrar sprudlar det igen...

Längtar till imorgon när jag ska träna med Pamela, Malin och kanske Linda på okänd plats. jag undrar var vi ska träna någonstans?

I övrigt håller jag på att försöka lära Pelle tricket "köttbulle på nosen". Kan ju meddela att det inte är lätt med en matglad labrador som hugger som värsta krokodilen efter köttbullsbitarna... Tur att jag är envis. Detta kommer jag ha nytta av senare när jag ska träna platssittning tänkte jag (idé tagen från Svartbergs).
Ha det gott idag!

1 kommentar:

Pamela sa...

Du får informera oss om alla bra träningstips sedan!! :D Ja du, det är en bra fråga vart vi ska träna nånstans... Väntar på svar från Malin fortfarande!