tisdag 23 juni 2009

Tips för varma dagar

Cool & dry duk.

Denna duk hittade jag på en av de större hundbutikerna online, kostar ca 200 kronor. Tanken är att man ska skölja den i kallt vatten och sedan ska den vara kylande i 3 timmar och sen kan man göra om proceduren om det fortfarande finns behov av det.

Jag undrar om den fungerar? Pelle blir ganska så påverkad av värmen och tycker det är jobbigt om det blir för varmt (är det möjligt denna sommar tro?).
Är det någon som har någon erfarenhet? Bra eller dålig välkomnas tacksamt!

2 kommentarer:

Lucas & Co sa...

Jag tror jag kommer imorgon, vilken tid är det? Vi ska hinna måla om i Lucas rum före fredag och vi ska handla och köpa tv-bänk och jag ska till frissan. Så vi får se om jag hinner vara med men jag tror det =). Vi tappade ju tre dagar nu när Ante åkte ner till Tyskland igen, på begravningen.
Vi ses, kram!

Sarah sa...

Roligt att ses idag! Men vart blev Ni av?