måndag 1 juni 2009

Tillbaka till vardagen

Så har man klarat av helgens spelningar med bandet! Pamela och Lord kom och kollade i fredags, alltid roligt (men lite nervöst) när folk man känner kommer och kollar.

Pelle hämtades hos mamma igår och vi passade på att kela med valparna. Finns inget mysigare än när man håller en valp och man känner hur den somnar med nosen mot ens hals. Däremot är det mindre mysigt när man håller en valp och Isa bestämmer sig för att det är dags att kissa eller bajsa den valpen... Men så är det!

I helgen är det dags för ny tävling, denna gång i Lomma. Om vi tar ett första pris, så är det sista gången vi tävlar i lydadsklass 1. Men, jag tar inte ut något i förskott...

För er som törstar efter valpbilder, det kommer fler! Tog några igår men har inte hunnit föra över från kameran än. Håll ut!

Ha det gott!

4 kommentarer:

Pamela sa...

Det var skoj i fredags, lite trött i början men sen tusan piggande jag till! :D Ville komma i lördags också men jag skulle upp tidigt så därför kommer vi nästa gång i stället!
Jag längtar efter valpbilder!!! :D:D

Pamela sa...

njä, vi tog 2 st men de blev ine så bra, men nästa gång vi kommer så kan jag fotografera mer! :D Vet ni när nästa gång är? haha, kram

Pamela sa...

Okej, jag menade 3 lyktor..! Men då vet jag, mikaelimarknad hade också varit intressant! :D Vi åker på torsdag förmiddag för o byta in biljetterna o så, det ska väl bli skojjj!! :D haha bara en massa bra musik en helg weekend, underbart, jag ska tänka på er ;) haha

Lucas & Co sa...

Hej hå! Tillfälligt så verkar vårt internet vilja fungera....det har inte fungerat bra på flera veckor och till slut la det av helt. Men jag lyckades visst få igång det idag, däremot inte sagt att jag lyckas imorgon =). Jag å Lucas vill ju komma å se er tävla men jag sålde bilen igår =) vilket ju är jätteskönt! Nu ska jag bara hitta en ny....å vilken sort....? Kraaaaam