torsdag 11 juni 2009

Vilodag

Pelle var hemma med husse igårkväll och myste medans jag var hemma hos Pamela och fick isatt löshår av hennes snälla syrra Gisela! Så nu går jag här och slänger med mitt hårsvall, h e l a tiden, hehehe!

Har presenterat en affärsidé för Pamela, som jag tror att hon nappade på. Nu ska vi bara försöka ta reda på om det överhuvudtaget är möjligt att sätta igång! Spännande värre... Å nej, jag tänker inte avslöja vad det är ännu, fniss!

Ikväll ska vi ut till Skurup och lämna Pelle hos mamma (har spelning på fredagkväll med bandet). Kanske att Pamela hänger på också, vi får se! Jag ska gosa med valparna och slänga med håret iallafall =)!

1 kommentar:

Lucas & Co sa...

Men hallå, kan vi få en bild på hårsvallet kanske ? Du kan bli som prinsessorna förr i tiden som satt fast högt uppe i ett torn och slängde ner håret till sin räddande prins =)
Spännande med en affärsidé....nu blir jag ju nyfiken. Kram!