tisdag 24 mars 2009

And it´s snowing... AGAIN!?

Hallååå! Ser du mig?

Bäst att lägga sig under bordet när de städar i replokalen...


Morgonpromenad, innan det började snöa.


Pelle tyckte att det var måttligt roligt att följa med ner till replokalen och vara ivägen när vi andra städade. Då var det bättre när vi kom hem, för då fick han knäckebröd. Pelle är en stor konsument av knäckebröd, gärna då Wasa Sport.


När vi kom till hunddagiset började det att snöa! Måste erkänna att det kändes lite överaskande, hade inte räknat med det. Ingen idé att klaga, det hjälper ändå inte. Våren är ändå snart här!


Ikväll är det träning på brukshundklubben i Svedala. Har funderat på vad jag ska träna på för moment i lydnadsklass 1 (vi ska ju tävla i Veberöd på söndag), eller ska jag göra något helt annat? Vad tycker ni? Vad ska jag träna med Pelle ikväll?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu e det faktiskt ganska jobbigt at det börjar snöa igen.. tyckte det skulle bli vår!
Jag tycker du ska träna på ställande under gång! Jag behöver nämligen fler tips hur man ska gå vidare, haha! O det e det svåraste momentet..!

Anonym sa...

Vad är det på knäckebrödet? Äter du det straight up eller får du något gott pålägg som leverpastej,köttbullar eller skagenröra?

Lucas & Co sa...

Ja om jag ska gå efter mina erfarenheter ska du inte träna alls. Bara ha roligt. Det ska bli så kul på söndag! Jag tror stenhårt på er alla! Hejja hejja, kram