tisdag 17 mars 2009

Äntligen!

Det var på tiden! Jag fick igår PM:et från Veberöds brukshundklubb. Jag och Pelle hamnade i grupp 1b, och vi startar klockan 11.00. Med i min grupp var även Pamela och Camilla. Tyvärr har nog Malin och Guinness hamnat i grupp 1a =(... Undrar om man inte ska åka dit lite tidigare och kolla in dem iallafall? Jag tror nästan att jag gör det faktiskt, ska kolla vilken start tid de har bara också.

Ikväll ska det tränas med träningsgruppen på klubben, hoppas att det går lika bra som förra gången. Ska träna fotgåendet och ställande under gång.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ingela Petterson heter hon, har en tjock tax såg det ut som, den hon sparkade på o den andra var typ en jakthund, waktel, vohrste eller nt. Jag mådde så illa o se hur hon behandlade sina hundar ;S o just att hon påstod att hon bara puttade till den ;S USCH!
Skoj iaf att vi är anmälda till tävlingen, trist bara det m Malin =(