fredag 13 mars 2009

Är så sugen

Har sedan jag var typ 16 år (läääänge sedan med andra ord), gått och funderat på att tatuera mig. Tidigare har jag varit osäker på motiv men har på senaste tiden lutat mer och mer åt ett (eller flera små) tass avtryck. Frågan är bara, ska man ha det helt svart eller med skuggningar och grejer? Ska man ha ett avtryck eller som ett "tass spår"? Stället? Jag står och väljer mellan två ställen, klassiska överarmen eller ovanpå axeln mot nacken... usch vad svårt. Å sen ska man ju välja en bra tatuerare!

Så många val, får nog fundera ett tag till...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Najj, det får du inte!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

såg en tjej på en tävling jag var på som hade ett tassavtryck på vaden, den var fin, kasnke fel ställe men att ha ett var fint. Men det är även fint m några tassavtryck. Go for it!!! :D :D
Aha, det var den jag lånade från svedala =P
Ja, jag såg att han hade kommenterat i din blogg om att bruna labbisar rockade så då tänkte jag att kommentera till honom m :) O hans hundar vi ju inte så illa de heller ;) Haha, jasså? :P intressant =P vet inte vad du vill ha sagt med det HAHA

Anonym sa...

Klart du ska, men tänk på att sätta den så du kan dölja den(om det skulle behövas).Fler små tassar är gulligt. Emma har gjort en till. Kramen

Anonym sa...

Ja ja ja! till tatuering!!! hi hi. Jag kan rekommendera Old Bones Tattoo på Krusegatan i Malmö och då ska du prata med Jens! Helt fantastisk och sympatisk kille, och har ofta många bra idéer på placerigar och liknande. Ja ja ja! till tatuering!!!

Anonym sa...

Jaaaaa!!!! Klart du ska tatuera dig! Några fina tasstramp har jag oxå tänkt på fast nerifrån troskanten liten upp mot magen. Men får se vad nästa blir. Vad sägs annars om en brun labrador. Jag har ju min Ronja på armen. (Se: http://ronjasmatte.blogg.se/2008/august/tatuering.html). Go for it!

Anonym sa...

Hallå Anna!!
Absolut!!!
Kan varmt rekommendera Richard på House of pain i Trelleborg.
Kram

Anonym sa...

Klart du ska göra det!!!!!!!!!!
Men tänk på att sätta den där du kan dölja den. Glömde visa min nya härom dagen.Gjorde min i Limhamn, kanon bra ställe,rekomenderar det.