tisdag 31 mars 2009

Dags att boka nya tävlingar!

Jag har ju planerat göra om Pelles och min bedrift att så vi kan ta ett LP1... Vilket innebär att man då måste anmäla sig till nya tävlingar, annars blir det svårt.

Funderar på Helsingborg den 1 maj och Svalöv den 10 maj (jag vet att Svedala har den 10:e också, men jag tycker det är jobbigt när det är för många jag känner...). Lund har ju den 17 maj också...

Hörrni, mina träningskompisar! Vilka tar vi?

Ps: Jag ska aldrig tracka Pamela mer för att hon hade världens största matsäck med sig till Veberöd, för jag trodde i min enfald att det inte skulle ta så lång tid. Att de för det mesta endast säljer korv och inget veggealternativ är heller ingen höjdare. Jag kommer ha mest mat med mig hädanefter! Ds.

2 kommentarer:

Pamela sa...

haha, jo det e väl bara att kämpa på tills LP1:et.. JAg kan vilket som, ska inte till Västerås m Cocos så Helsingborg går bra, även de andra.. Lund låter bra! O även de andra. MEd andra ord så kan jag alla tillfällena!
nää matsäck e bra! M båda mackor OCH kakor!
Jag ska inte vara i tisdagsgruppen har jag bestämt mig för, jag ahde gärna åkt dit själv o kollat på utan hund mend et vet jag inte om man får xD Men Kimba ska slippa det iaf!
kram

Lucas & Co sa...

Jag tycker du ska anmäla till iallafall tre tävlingar, jag anmälde till fyra för Avanti så vi hade en att missa på så att säga. Fast jag hade ju viss tidsbrist eftersom jag inte kunde tävla längre fram då Lucas var på väg =). Jag visste ju att jag bara hade de fyra tävlingarna på mig sen skulle jag var för tjock för att orka vagga omkring på lydnadsplan hahaa!