torsdag 12 mars 2009

Skit åsså!

Stack på lunchen ner till Sveriges bästa hamburger hak, Max i Malmö. Finns ingen annan som har god vegburgare i stan. Kommer tillbaka till min bil och minsann har jag inte fått en p-bot? På 700 spänn. Stod lite för nära ett övergångställe... Jaja, fel av mig men jävligt störigt om jag får säga det själv. Å det får jag. Skit. Det blev en dyr burger det dära...

Har även inhandlat kompostgaller till Linda som blir med valp imorgon. 99 kronor paketet på Bauhaus. Linda berättade att på Lantgården (Granngården, Lantmännen eller vad farao de heter nuförtiden), tar de 189 kronor för ett paket!!! Skandal! För er som undrar, så använder hundägare kompostgaller att hägna in tomten med, inte att kompostera hunden eller dess avfall...

Igår eftermiddag sken solen!



Å Pelle var glad och pigg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vicken tur att jag i bor i samma stad som du jobbar. Dyyyyyra vegeburgare och allt. Huu!!