lördag 14 mars 2009

Vårväder!


Kallade du?

Jag kommer i räzerfart!

Glad labrador i lerig åker...

Där borta är en vattensamling...

Det är svårt att själv ta foto på oss.


Då man har kryat på sig ordentligt, blev det långrunda i det fina vårvädret! Pelle fick springa fritt och fjanta sig på de leriga åkrarna. Han satte av mot en kråka långt ute på en åker men halvvägs såg man riktigt hur han tänkte "shit, vad långt bort den är..." och det verkade som att han ville att jag skulle kalla in honom så att han kunde vända med hedern i behåll. å det kunde jag väl!


Nu ikväll flydde jag huset för sambon och basisten/kompisen Frank skulle äta lever. Jag avskyr lever. Mår rent utav illa av lukten. Så jag flydde hem till min kompis Louice som bjöd på utsökt vegetarisk sallad med couscous och halomi ost, mums!
Är precis hemkommen och pojkarna har käkat upp levern och gått över till flytande energi. Lite simmiga i ögonen är de allt. Själv ska jag agera chaffis när Frank behagar att åka hem. Jag hoppas att den dära Long Island Ice Tean håller sig nere i magen...


2 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud, long island ice tea??!!!

Jenny sa...

Mmmm Halomi...