söndag 29 mars 2009

Lördagen i bilder

Vi var hemma hos Pamela och lärde oss mer om Rallylydnad!
Pamela kör sin bästa Kurt Olsson imitation...

Jenny hänger mer...

Mer tveksamt var det här...?

Men kom igen då! Det är tråkigt att ligga och vänta!!!

Måste säga att jag är grymt imponerad av Pamela som har tålamod att hålla kurs med oss, tror att vi är rätt besvärliga ibland. Våra hundar denna dag var något ofokoserade, förutom Evelyn och Zsa-Zsa som gjorde ett jättebra jobb (ok, Pelle och jag var ofokuserade...)!




4 kommentarer:

Karin L sa...

Tur ni inte har mig som instruktör då! Jag har hållit på i så många år nu, så jag är inte alls så engagerande som Pamela. Go Pamela go. Övertala nu henne oxå att utbilda sig till allmänlydnadsinstruktör så vi kan utnyttja henne på klubben!!!!

Jenny sa...

Hmmm... jag var jättenöjd med Zorro, inte alls okoncentrerad, för att vara Zorro då!!! : D

Så kul att pamela håller i kursen!!!
Vi ses!

Pamela sa...

Hihi. Det e såå skoj! Jag älskar det! En massa tack till alla er som ställer upp som mina försökskaniner xD Ni ska få gör aen utvärdering muntilg sista ggr tänkte jag så jag vet lite bra o dåliga saker!

Zsa-Zsa och Evelyn sa...

Ja du det var ju snällt sagt men var Zsa-Zsa verkligen koncentrerad
Inte vet jag!!!.....