måndag 23 mars 2009

Inte en enda bild...

...blev det hemma hos Pamela! Jag glömde kameran... Typiskt!

Helgen har varit lite annorlunda än vad den brukar. Mamman och Isa, Chillie och Curry har bott hemma hos oss i helgen eftersom sambon och jag spelade med bandet både fredagen och lördagen och mamma skulle ställa ut Chillie på lördagen i Malmö. Natten (läs morgonen) mot lördagen sov jag ca 4 timmar och mot söndagen ungefär detsamma. Man kan liksom inte smyga med 4 labradorer hemma, som blir överlyckliga bara man rör lite på sig! Jaja, det går väl det med!

Igår var vi hos Pamela och körde rallylydnad. Pelle tycker det är så skoj att han "pratar" nästan konstant under hela banan. Han var så taggad! Var tvungen att lugna ner honom på banan genom att klappa lugnt på honom (vilket man inte får under tävling), så att han kunde fokusera lite bättre. Pelle tycker att Pamela gör roliga banor!
Jag fick lära mig nya skyltar, och jag var ju inte helt "hundra gunnar" pigg och efteråt var jag helt slut i huvudet... Orkade bara läsa en sida i min bok igårkväll, jämför med att jag läser ca 20 i vanliga fall (yes, har lite sömnsvårigheter...).

Ikväll ska vi ner till replokalen för att städa och ställa i ordning, på tisdag är det träningsgruppen på brukshundklubben, onsdag återträff med valpkursarna (SÅ KUL!), torsdag hälsa på nytt dagis och fredag ska jag banne mig vila (läs: somna i soffan).

Ha det gott, vi ses!

Inga kommentarer: