torsdag 26 mars 2009

Igår var det våffeldagen som inte gick omärkt förbi!


"Husse, de är nog färdiga nu!"

Torsdagkväll, aldrig fel med öronkli...mmm


Pelles specialare, ligga på armstödet.


Igårkväll var det återträff med valpkursarna, 4 stycken dök upp och det var roligt! Hade ju gärna sett de andra också, men det är inget att gnälla över.


Ikväll ska vi åka och besöka ett annat hunddagis till Pelle. Han går i Svedala men det är lite kämpigt att köra 9 km enkel väg, åt fel håll dessutom, på morgonen. Detta vi ska besöka idag ligger 2 km ifrån oss och dessutom på rätt håll, så det hade underlättat både bensinmässigt och tidsmässigt. Jag håller tummarna att det är bra (jag är ju väldigt besvärlig och jättekinkig när det kommer till Pelle). Pratade med Anett som driver det, och hon verkar vara sympatisk och kunnig.


På söndag ska vi tävla... Oj, oj, oj!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att ni får framgång på tävlingen i helgen!!
Själv jobbar jag på att bli frisk!
Kram kram från Pålssonligan

Lucas & Co sa...

Hej hej!
Klart ni fixar första pris!
Wiveka e bra men det e klart att det e mycket bättre med ett dagis som ligger närmare. De är säkert oxå bra. Lucas följer med på söndag, var det honom eller Cookie du menade hahah?
Jag tror inte Cookie kommer in på området när hon inte e vaccinerad ändå. Nu ska jag forstätta städa, vi ses på söndag, kraaaaam!