måndag 2 mars 2009

Molly på besök!


Mamma bjöd på semlor när vi hämtade Pelle! För mycket grädde för mig men i övrigt mums!


Pelle och Molly bevakar sambon i köket under matlagningen. Dock ratade Molly följande: morot, paprika och Pelle hundgodis. Kokt pasta gick bra däremot...


Molly fick Pelles dagis-korg att sova i med täcke och hundkudden. Som ni ser använder hon inte heller den...



Pelle kör ett säkert kort och väljer mattes sida av sängen.

Det blev mycket hundkontakt igår! Hämtade Pelle hos mamman i Skurup och lekte med Isa, Chillie och Curry. På vägen hem hämtade vi upp labbetiken Molly, 10 år, hos Linda i Svedala. Hon och hennes familj ska åka hem till Luleå en vecka och jag fick äran att passa Molly. Hon kommer också vara på dagis om dagarna som Pelle.
Pelle och Molly går båda två att ha lösa utan koppel, vilket känns kanonmysigt! Ska bara införskaffa en blinki till Molly så jag ser var hon är någonstans i mörkret.
Sambon är hemma från jobb idag. Jag hoppas att han är frisk till helgen när vi ska spelning igen...

1 kommentar:

Anonym sa...

mysigt!!! Du kan få låna min blinkerhalsband om du inte vill köpa ett nytt.. Jag använder ändå inte mitt så då kan du lika gärna använda det nu denna veckan!