söndag 15 mars 2009

Rally lydnad

Idag var Pelle och jag med andra och provade på rallylydnad hos Pamela! Det är skoj att prova på något nytt, tycker att det ger en nytändning i den vanliga träningen! Här nedan kommer en videosnutt hur det såg ut. Observera, vi har aldrig gått en rallylydnadsbana förr, så det finns de som är betydligt bättre än oss... Men roligt var det!
Det var meningen att jag skulle gått rallylydnad på brukshundklubben, men de tillfällena passade inte för då repar vi med bandet och jag kan ju inte klona mig (har jag kommit på).

Stort tack till Pamela som ville ägna denna söndag åt oss!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Visst var det kul Anna! Jag vet inte om du filmade när Zorro gick banan, men om du gjorde det skulle du då vilja vara jättesnäll och maila filmen till mig? Ruffe75@hotmail.com

Ha en bra vecka!!!

Anonym sa...

Tack för du ville vara m! Bara skoj! Pelle verkade tycka det var latjo lät det som iaf! Men nu får vi träffas några ggr innan tävlingen o träna lite! Känner att jag mest behöver träna platsliggning m folk! Men det tar vi på onsdag!

Anonym sa...

Rallylydnad, tror du det hade varit något för Fabian?
Han som gör allt i 110 km/tim och inte så som de ska göra på just Rallylydnad... hi hi
Undra om inte Agillity utan beröringsounkter på A osv. vore bättre... hi hi hi
En FLYGANDE sport...
Eller va tror du?
Kram kram kram

PS: kolla bloggen, saknar du dina fransar....